26 Aralık 2009 Cumartesi

sergun pasajdan hediyeler

"kurallar klasikleştiği haliyle şöyledir efendim;--hediyenizi kendiniz, bu sayfadaki YÜZÜK, BROŞ veya BARDAK ALTLIKLARINDAN istediğinizi seçiyorsunuz. (bardak altlıkları takımı 6 adet olacağı için farklı farklı modellerden de seçebilirsiniz)--bloğunuzda, seçtiğiniz ürünü de dahil ettiğiniz bi biçimde bu başlıktan bahsediyorsunuz ve buraya yorum olarak bırakıyorsunuz--çekiliş sonucu kime çıkarsa bloğunda sözettiği ürünü ona hediye ediyorum..kurallarımız bu kadarcık.26 aralık gecesine kadar yorum bırakabilirsiniz. sonrasında kurayı çekip, kazananla iletişime geçerek adresine kargoluyorum.."
özellikle yüzüklerini çok beğendim ben http://www.atolyesergun.com/2009/12/yeniyl-hediyem-icin-buyrunuz.html#ixzz0aKWvCsmC

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder